تور تایلند

تور تایلند بلیط تایلند هتل تایلند سفر به تایلند

تور تایلند

تور تایلند بلیط تایلند هتل تایلند سفر به تایلند

جاذبه های سامویی


بخش های مرکزی سامویی را جنگل های کوهستانی تشکیل داده است و مهم ترین کوه در این منطقه نیز «کائو پوم» نام دارد. مناطق کم ارتفاع تر در جزیره با یک جاده ۵۱ کیلومتری به هم مربوط شده اند و گردشگران می توانند به راحتی از نقاط مختلف جزیره دیدن کنند. در عین حال، آبشارهای دیدنی زیادی هم در سامویی وجود دارد که از معروف ترین شان می توان به آبشارهای «هین لات» و «نامونگ» اشاره کرد. این آبشارها بعد از بارش باران، واقعا دیدنی می شوند.


 

 


  

پارک ملی دریایی آنگ تونگ
این پارک ملی از ۴۲ جزیره تشکیل شده که از جزیره سامویی به راحتی قابل مشاهده اند. این مجمع الجزایر از لحاظ جغرافیایی با سایر جزایر منطقه متفاوت است. فشار آب باعث شده که اشکال زیبایی در جزایر مختلف این پارک آبی به وجود بیاید و البته این جزایر، سواحل بسیار دیدنی و راحتی دارند. پارک ملی دریایی آنگ تونگ یک مشخصه مهم دیگر هم دارد و آن وجود حیوانات خاصی مثل میمون دم دراز آسیایی، سمور آبی، عقاب دریایی و حیوانات دیگر است. بهترین زمان برای رفتن به این پارک دریایی، اواخر ماه مارس تا اکتبر است.


 صخره های پدربزرگ و مادربزرگ Grandparents rock
یکی از مکان های دیدنی و جالب جزیره سامویی، صخره های پدربزرگ و مادربزرگ هستند که در ساحل لامای Lamai در شرق سامویی واقع شده اند. داستان این صخره ها از این قرارست که زن و مردی با پسر خود زندگی می کردند و زمانی که تصمیم گرفتند که برای پسرشان زن بگیرند به شهر دیگری در ۴۰۰ کیلومتری شهر خود رفتند اما در راه دریا توفانی شد و آنها که شنا بلد نبودند غرق شدند و تبدیل به صخره هایی شدند که تا الان باقی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد